مرحله 3


 

مرحله سوم: اجرای تاسیسات مکانیکی

 

اجرای تاسیسات مکانیکی استخر که به لوله کشی کاسه استخر معروف است، از اهمیت زیادی برخوردار است، چراکه اگر لوله کشی زیرساخت استخر دارای تصفیه و گرمایش به درستی اجرا نگردد، مشکلاتی از قبیل تصفیه نشدن استخر، انباشت چربی و کثیفی در سطح آب ، گرم نشدن یا درست گرم نشدن قسمت هایی از استخر ، فرسایش زودهنگام سرامیک استخر و همچنین تحهیزات موتورخانه استخر خواهد شد.

پدیده استخر برای اولین بار در ایران از لوله های PVC-U در اجرای تاسیسات مکانیکی استفاده نمود، در گذشته با توجه به موجود نبودن دستورالعمل مناسبی جهت اجرای لوله و اتصالات PVC_U، شرکت پدیده استخر گروهی از  پرسنل و مجری های خود را برای آموزش نحوه اجرای لوله اتصالات PVC-U به کشور ترکیه فرستاد تا در شرکت پیمتاش ترکیه، صفر تا صد اجرا با این متریال جدید را آموزش ببینند. از آن پس تیم اجرای پدیده استخر شروع به استفاده از این متریال مرغوب، به صورت اصولی و استاندارد، در پروژه های خود نمود.

 

باتوجه به اهمیت استفاده از جنس مرغوب و باکیفیت، پدیده استخر از همان روزهای شروع به فعالیت همیشه در تلاش برای استفاده از اجناسی بود که مشکلات موجود در اجرای تاسیسات مکانیکی را به حداقل برساند.

در گذشته باتوجه به اینکه استفاده از جت نازل های فلزی اعم از برنجی یا استیل یا حتی پلاستیکی منجر به ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای پروژه های جکوزی دار میشد، و باتوجه به اینکه نمونه مشابه خارجی یا داخلی برای رفع این مشکلات موجود نبود، پدیده استخر تصمیم گرفت با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود بصورت خودکفا دست به تولید این قطعه منحصر به فرد بزند.

 

سوپرنازل چیست؟  

 

سوپر نازل، قطعه ای منحصر به فرد است که در سیستم لوله کشی جکوزی برای ایجاد فشار و پرتاب مخلوطی از آب و هوا به پشت کمر و یا پا  نصب میگردد. «سوپر نازل» به دلیل طراحی مهندسی و خاص خود جایگزین نازلهای برنجی و یا استیل رایج در  بازار میگردد و تمامی مشکلات نازل های معمول را برطرف می نماید.

 

 

اهمیت و مزایای استفاده از سوپر نازل:

پایه جت ها قطعه ای پراهمیت در ایجاد فشاربرای ماساژ در جکوزی هستند که متاسفانه بدلیل ساختار ذاتیشان مشکلات عدیده ای را که در این کاتالوگ به آن اشاره شده است ایجاد می کنند. سوپرنازل های اوشن تک به منظور رفع و حل این ایرادات طراحی و ساخته شده اند.

 

 

مزایا سوپرنازل در یک نگاه:

 

اتصال مطمئن به شبکه لوله کشی UPVC و حذف مشکل آب بندی نازل های مرسوم به شبکه لوله کشی

مستقل از ضخامت مصالح از بتن تا سرامیک جکوزی
حذف 100 درصدی مشکل آب بندی نازلهای رایج در بازار
کاهش چشمگیر توان پمپ نازلهای جکوزی

 

 

 

 

 

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت پدیده استخر، ایجاد جریان اوشن تک می باشد که در ادامه مشاهده می کنید.

 

ایجاد جریان اوشن تک:

مزایا و تمایزهای ایجاد جریان اوشن تک:

 

خروج آب در این محصول از سه نقطه می باشد و در دیگر محصولات خروج آب از یک نقطه می باشد .به همین دلیل شناگر در هنگام شنا به سمت چپ یا راست منحرف نمی شود.
رفع مشکل آب بندی درمقایسه با محصولات رایج و وارداتی
بر خلاف نمونه ای موجود در بازار مستقل از ضخامت مصالح از بتن تا سرامیک جکوزی می باشد.
قیمت مناسب و کارایی بالاتر در مقایسه با محصولات وارداتی دارد.