تست و راه اندازی کویل باکس اوشن تک

 

 
 

ماژول كويل باكس:


ماژول كويل باكس جهت تامين گرمايش محيط استخر طراحي شده است. كويل گرمايشي اين ماژول قابليت اتصال به سيستم گرمايش استخر را داشته و نيازي به استفاده از هيتر برقي يا
سيستم مجزا براي گرمايش محيط وجود ندارد. بدنه اين ماژولها از جنس كامپوزيت آلومينيوم ساخته شده كه با توجه به مقاومت بسيار بالا در برابر در برابر رطوبت و مواد خورنده شيميايي سازگاري بسيار خوبي براي محيط استخر دارد.
اين ماژولها از نظر ابعاد در سه سايز مختلف توليد مي شود. با اين حال در تمامي سايز ها ارتفاع ماژول ٣٠ سانتيمتر در نظر گرفته شده است تا امكان نصب آن در زير سقف كاذب و فضاهاي باريك وجود داشته باشد. 12000hr/BTU تا 62000hr/BTU توليد مي گردد. اين ماژولها با ظرفيتهاي حرارتي مختلف كويل گرمايشي از حرارتي دلخواه شما نيز وجود دارد.
 
 


ماژول كويل باكس فيلتر دار:

 
ماژول كويل باكس فيلتر دار جهت تامين گرمايش محيط استخر طراحي شده است. در اين ماژول يك پيش فيلتر آلومينيومي قابل شستشو با كلاس 2G جهت حفاظت كويل گرمايشي در برابر گرد و خاك اضافه شده است. كويل گرمايشي اين ماژول قابليت اتصال به
سيستم گرمايش استخر را داشته و نيازي به استفاده از هيتر برقي يا سيستم مجزا براي گرمايش محيط وجود ندارد.
بدنه اين ماژولها از جنس كامپوزيت آلومينيوم ساخته شده كه با توجه سازگاري بسيار خوبي براي محيط استخر دارد. به مقاومت بسيار بالا در برابر در برابر رطوبت و مواد خورنده شيميايي اين ماژولها از نظر ابعاد در سه سايز مختلف توليد مي شود. با اين حال در تمامي سايز ها ارتفاع ماژول ٣٠ سانتيمتر در نظر گرفته شده داشته باشد. است تا امكان نصب آن در زير سقف كاذب و فضاهاي باريك وجود 12000hr/BTU تا 62000hr/BTU توليد مي گردد. اين ماژولها با ظرفيتهاي حرارتي مختلف كويل گرمايشي از دلخواه شما نيز وجود دارد.