خرید پودر کلر استخر

 

با خرید پودر کلر استخر می توانید آلودگی های موجود در آب را از بین ببرید. این محصول از نظر کیفیت درجه بندی های مختلفی دارد.

 

پیش از اینکه اقدام به خرید پودر کلر استخر نمایید چه خوب است سعی کنید همه جوانب در این راستا را در نظر بگیرید. این پودرها به واسطه خاصیت اکسیدکنندگی که دارند می توانند نقش گندزدا را ایفا نمایند. گندزدایی استخر می بایست به دقت صورت بگیرد و همه جوانب سنجیده شود. پودر کلر نوعی ترکیب معدنی است. از این پودر برای ضدعفونی کردن آب آشامیدنی، سبزیجات و میوه ها و فاضلاب صنعتی و سرویس بهداشتی خانگی نیز استفاده می شود. از سوی دیگر پودر کلر استخر با درصد خلوص متفاوت عرضه می شود.

 

پودر کلر استخری 70 درصد و 90 درصد:

 

کسانی که قصد خرید پودر کلر استخر دارند نمی دانند که نوع 70 درصد آن را خریداری کنند یا 90 درصد. به هر حال این محصول با درصد خلوص 70 و 90 درصد عرضه می شود. پودر کلر استخری 70 درصد برای استخرهای سربسته و مدل های 90 درصد برای استخرهای رو باز استفاده می شود. از مدل 90 درصد می توان برای افزایش شفافیت آب نیز استفاده کرد و سبب افزایش کیفیت آب می شود.
با خرید پودر کلر استخر از نوع گرانول می توانید کنترل بهتری روی مقدار و میزان کلر داخل استخر داشته باشید. این روند سبب می شود تا شفافیت آب نیز بیشتر شود. البت کیت های کلرسنج و یا دستگاهی که برای کلرسنجی استفاده می شود نیز می تواند مقدار کلر داخل آب را اندازه گیری نماید. این کیت ها دارای تست پی اچ هستند که برای تنظیم پی اچ آب استخر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

 

پودر کلر استخر قیمت متفاوتی دارد و در بخش های بعد دقیقاً در مورد عوامل موثر بر قیمت خرید پودر کلر استخر صحبت شده است. این پودرها سبب قلیایی شدن آب های استخر می شوند. البته کلرها کاربردهای صنعتی نیز دارند. از این ماده برای ضدعفونی کردن مخازن بزرگ آب و استخرهای شنا استفاده می شود. این ماده سبب می شود که آب ها از میکروب و بیماری های خاص در امان باشد.



بازار خرید و فروش پودر کلر برای استخر:

 

کلر از دسته عناصر شیمیایی محسوب می شود و خرید پودر کلر استخر نیز در کل دنیا بسیار رواج دارد. مهمترین خاصیت این ماده این است که به عنوان یک ضدعفونی کننده شناخته می شود. در واقع برای ضد عفونی کردن آب در برابر عفونت های مختلف از این محصول کمک گرفته می شود. کلر از دسته عناصر واکنش پذیر محسوب می شود و نقش یک اکسید کننده را ایفا می کند. با همه گیر شدن کوید 19، بازار خرید و فروش پودر کلر استخر نیز داغ تر شد به طوری که برای کاربردهای ساختمانی و خودروسازی و کامپوزیت نیز استفاده می شود.
این محصول امروزه به صورت عمده در سیستم های تامین آب برای عملیات ضد عفونی کردن مورد استفاده قرار می گیرد. پیش بینی ها اینطور نشان می دهد که این محصول هنوز بازار خرید داغی داشته باشد جون می تواند یکی از بهترین ماده های ضد عفونی کننده استخر محسوب شود. در یک بررسی کلی مشخص شده است که پودر کلر می تواند در سیستم تصفیه آب خانه ها نیز استفاده شود و در صنعت دارو نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

واکنش پذیری این ماده چقدر است؟

 

هیدرو کلرید کلسیم نوعی ماده اکسید کننده بسیار قوی است که در آب و یا در دمای بالا سبب می شود تا گازهای اکسیژن آزاد شوند. این محصول تا زمان استفاده می بایست به صورت محلول نگهداری شود. خاصیت اکسیدکنندگی این محصول بسیار زیاد است و به طور کلی می تواند یکی از بهترین محصولاتی باشد که خریداری می کنید.
پودر کلر معمولاً در مدل های 65، 70 و 90 درصد برای ضدعفونی کردن استخرهای عمومی استفاده می شود. در صورتی که استخر شنا خانگی باشد می توانید از هیپوکلریت کلسیم 65 درصد برای ضدعفونی کردن حجم زیادی از آب از آلودگی استفاده کنید. پودر کلر با ترکیبات کربن به شدت واکنش می دهد و با ذرات ریز کربن ترکیب می شود و در نهایت یک ماده انفجاری را تشکیل می دهد.

 

عملکرد پودر کلر استخر:

 

پودر کلر استخر نوعی ماده شیمیایی محسوب می شود که جلوی رشد جلبک ها را می گیرد و همینطور از رشد میکروارگانیسم ها نیز جلوگیری می کند. کلر ها صرف نظر از شکلی که دارند در تصفیه و ضد عفونی کردن آب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم عملکرد این پودر را دقیق بررسی کنیم باید گفت که عملیات الکترولیز صورت می گیرد. کلر سبب می شود که دیوارهای سلولی باکتری ها و جلبک ها بشکند و جلبک ها اکسید شوند. این روند سبب می شود که رشد جلبک ها متوقف شده و یا غیر فعال شوند.
تکمیل این فرآیند سبب می شود که کلر تجزیه شود و در نهایت تاثیر آن کمتر و کمتر می شود. این روال سبب می شود که کلر به میزان منظم به استخر افزوده شود. از این پودر برای گندزدایی مکان های مختلف استفاده می کنند. این پودر برای گند زدایی منزل نیز مناسب است. البته پودر باید با آب رقیق شود. برای ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی داخل منزل نیز مناسب هستند.
خرید پودر کلر استخر هم به صورت حضوری و هم به شکل اینترنتی از طریق فروشگاه مواد شیمیایی برای شما فراهم شده است. خرید پودر کلر استخر به صورت اینترنتی از هزینه های اضافی در امان هستید و می توانید محصول را درب منزل تحویل بگیرید. از یاد نبرید که خرید این پودرها بر اساس کیفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند و نباید انتظار قیمت یکسان برای مدل های مختلف از پودر کلر استخر داشته باشید.

 

مقدار پودر کلر برای استخر:

 

بسیاری از افرادی که قصد خرید پودر کلر استخر دارند از مقدار استفاده این محصول اطلاعی ندارند. طبق یک فرمول کلی 15 گرم از پودر کلر 70 درصد در 10 لیتر آب سرد میتواند ی محلول 0.1 درصد را تولید نماید. ماندگاری این محلول نیز 24 ساعت است. این محاسبه به طور کلی در نظر گرفته شده است و بسته به کیفیت پودری که خریداری می کنید مقدار استفاده متفاوت خواهد بود. به طور کلی مقدار مورد نیاز پودر کلر طبق یک سری نتایج آزمایشگاهی مشخص می شود. شرایط به این صورت که شما می توانید پودر کلر را به مستقیم از بسته بندی به آب استخر اضافه نمایید. این پودرها در آب بسیار محلول هستند و حلالیت آنها در دمای 20 درجه سانتی گراد در حدود 214 گرم در لیتر محاسبه شده است.
یک روز دیگر برای استفاده از کلرهای پودری وجود دارد. در این روش شما 3 گرم از پودر را برای هر متر مکعب از حجم استخر در نظر می گیرید. این مقدار می بایست سه قرار شود. مثلاً 300 گرم کلر برای حجم 100 متر مکعبی مناسب خواهد بود. این پودرها را می توانید در یک ظرف 2 الی 3 لیتری آب حل کنید و سپس وارد آب استخر نمایید. موضوع مهم که پیش از خرید پودر کلر استخر باید در نظر بگیرید این است که این پودر ها برای از بین بردن عوامل بیماری زا استفاده می شوند و بوی بسیار قوی و همینطور آزاردهنده دارند. در واقع تحریک چشم و پوست یکی از موارد مهم در استفاده از پودر کلر خواهد بود و می بایست مدنظر قرار بگیرد. دقت کنید که این پودرها بر اساس سبک و مدلی که دارند دسته بندی می شوند.
برای خرید پودر کلر در صورتی که استخرها از جنس بتنی باشند می بایست دقت نمایید که به مرور زمان امکان خراب شدن استخر وجود دارد. در واقع در صورت تماس طولانی مدت با کف استخر رنگ استخر تغییر می کند. این موضوع برای استخرهایی که از جنس پوشش وینیلی هستند نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی سبب می شود که کف استخر که دارای پوشش وینیلی است سفید شود.

 

قیمت پودر کلر برای استخر:

 

از آنجایی که سوالات در مورد قیمت خرید پودر کلر استخر بسیار زیاد است سعی شده تا شرایطی در نظر گرفته شود تا قیمت این محصول بر اساس نوع و کیفیتی که دارد مشخص شود. قیمت خرید پودر کلر استخر بر حسب درصد در بازار متفاوت است. هرچه درصد خلوص پودر کلر بیشتر باشد در نهایت قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. از سوی دیگر قیمت پودر کلر ایرانی به نسبت خارجی ارزان تر است اما مدل های ایرانی نیز مناسب هستند و هیچ مشکلی در باکتری زدایی ندارند.
تولیدکنندگان ایرانی و خارجی در مورد قیمت خرید پودر کلر استخر تصمیم گیری می کنند. خرید پودر کلر استخر به صورت عمده سبب می شود تا بتوانید از طرح های تخفیفی فروشگاه استفاده کنید. دقت کنید که بسیاری از پودرهای کلری که برای استخر استفاده می شود از نظر قیمت می توانند شرایط مخصوص به خود را داشته باشند. مدل های 90 درصد بسیار گران هستند و در مکان های سرباز و وسیع استفاده می شود تا آب شفاف تر شود.

در سایت جدیدترین قیمت خرید پودر کلر استخر به صورت مرتب به روزرسانی می شود و سبب می شود که انتخاب این محصول برای شما عالی باشد. اینطور که مشخص است که پودر کلر برای استخر به نسبت سایر پودرها از نظر قیمت متفاوت است و این موضوع باید پیش از خرید مدنظر قرار بگیرد.

 

راهنمای خرید پودر کلر برای استخر:

 

پیش از خرید پودر کلر استخر می بایست مقدار مورد نیاز خود را مشخص کنید. نیازی به خرید مقدار بالای این محصول نخواهد بود و شما طبق نیاز خود مقدار مورد نظر را انتخاب می کنید. دقت کنید که پس از انتخاب محصول سبد خرید برای شما فعال می شود. این نکته را بدانید که این ماده در صورت قرار گرفتن در معرض گرد و غبار می تواند منفجر شود و به طور کلی در صورت تماس محلول با پوست نیز بسیار خورنده است. بخارهای ایجاد شده از این پودر بسیار خطرناک است. در خرید پودر کلر استخر می بایست میزان پی اچ و غلظت کلرین را در نظر داشته باشید چون روی قیمت و کیفیت محصول تاثیر می گذارد. این محصول ممکن است در اثر اصطکاک یا گرم شدن منفجر شود پس باید اطمینان داشته باشید که بسته بندی استانداردی برای آن وجود دارد.
فروش پودر کلر 90 درصد برای استخرهای بزرگ پیشنهاد می شود. این میزان درصد خلوص می تواند در طول روز مناسب تر باشد. این نوع پودرها بسیار پایدار هستند یعنی مثل سایر ترکیبات هالوژن دار از بین نمی روند. رشد جلبک ها توسط این نوع پودر کاهش می یابد و به آرامی در آب حل می شوند. در نهایت شرایط دوز گیری و اندازه گیری کلر نیز وجود دارد. خرید پودر کلر استخر 90 درصد برای ضدعفونی کردن ظروف و استخر شنا و آب آشامیدنی و حذف جلبک بسیار مناسب است.