سیستم اتوماسیون اوشن تک



(اتوماسیون استخر و جکوزی اوشن تک: اتوماسیون اوشن تک حاصل سال ها تجربه اجرایی در ایران است. همواره کنترل دقیق تجهیزات باکیفیت استخر و جکوزی برای صاحبان استخر یک دغدغه بوده است. از آنجایی که امروزه برای انجام پروژه های باکیفیت تنها استفاده از محصولات و شرکت های تخصصی می تواند راهگشا باشد. ما نیز تخصص خود را به زبان دستگاه تبدیل کردیم که مشتریان ما نیاز به مراجعه به برنامه نویسان محترم برای PLC و سایر سیستم های هوشمند را نداشته باشند.)

اتوماسیون هوشمند آبیاری
سری C- هوشمندسازی استخر
766
   24/3/1401

ادامه ...
سری C پلاس
سری B-هوشمندسازی استخر
840
   24/3/1401

ادامه ...
سری B پلاس
سری AS-هوشمندسازی استخر
777
   24/3/1401

ادامه ...
سری AN-هوشمندسازی استخر
686
   24/3/1401

ادامه ...
رله برد ساده 4 کانال- استخر هوشمند
ماژول RGB جریان 4 آمپر-استخر هوشمند
ماژول فیدبک-استخر هوشمند
ریموت دو کلید- نرم افزار استخر
سنسور رطوبت و دما-نرم افزار استخر
ماژول 8 کانال RF و ریموت-نرم افزار استخر
کارت 2 کانال نمایشگر سطح-نرم افزار استخر
کارت 8 کانال دما-نرم افزار استخر
کارت رله 8 کانال با شبکه-نرم افزار استخر
کنترل دور فرکانس کانورتر--نرم افزار استخر
ماژول RGB--نرم افزار استخر
رله برد ساده 8 کانال--نرم افزار استخر
مبدل سنسور رطوبت و سه دما-هوشمندسازی استخر
برد گیرنده  RF-هوشمندسازی استخر
ماژول سنسور رطوبت-هوشمندسازی استخر
ماژول ORP و PH و EC-هوشمندسازی استخر

اتوماسیون هوشمند استخر و جکوزی اوشن تک

 استخر و جکوزی هوشمند اوشن تک

 

اتوماسیون هوشمند استخر هوشمند (سیستم هوشمند سازی استخر)  اوشن تک حاصل سال ها تجربه اجرایی در ایران است. همواره کنترل دقیق تجهیزات باکیفیت استخر و جکوزی برای صاحبان استخر یک دغدغه بوده است. از آنجایی که امروزه برای انجام پروژه های باکیفیت تنها استفاده از محصولات و شرکت های تخصصی می تواند راهگشا باشد. ما نیز تخصص خود را به زبان دستگاه تبدیل کردیم که مشتریان ما نیاز به مراجعه به برنامه نویسان محترم برای PLC و سایر سیستم های هوشمند را نداشته باشند.

 

ویدئو کامل معرفی اتوماسیون (استخر هوشمند) همراه با اپلیکیشن

 

اجرای اتوماسیون استخر (استخر هوشمند) در پروژه  توسط پدیده استخر
 
اتوماسیون هوشمند استخر چیست؟  (چگونه سیستم هوشمندسازی استخر را پیاده سازی کنیم؟)
 
اجرای اتوماسیون استخر در پروژه  توسط پدیده استخر
 
 
 
 

اتوماسیون هوشمند استخر اوشن تک حاصل سالها تجربه اجرایی شرکت پدیده استخر است.

 

در این مسیر محصولاتی را متناسب با نیاز پروژه ها در مدل های مختلف طراحی و تولید کردیم که بسیار ساده و با قیمت مناسب حتی بیش از امکانات سایر سیستمهای هوشمند، کنترل تجهیزات استخر و جکوزی را انجام می دهند.

برای راحتی در استفاده از دستگاه ها، تمامی مدل ها به اپلیکیشن مجهز شده اند که از تمام نقاط دنیا می توان کنترل استخر و جکوزی را انجام داد.

سری C دستگاه برای پروژه های دارای یک استخر یا جکوزی روباز هستند که نیاز به کنترل پیچیده ندارند. سری B می تواند تجهیزات بیشتری را کنترل کند و برای استخرهای سرپوشیده امکان تنظیم دمای هوا و رطوبت نیز پیش بینی شده است. سری A در دو مدل As و An تولید شده است. مدل As پیشرفته تر از سری B است و از LCD لمسی بهره می گیرد. سری An بسیار پیشرفته تر و کاربردی است.

این مدل تحت شبکه کار میکند و با امکان اضافه کردن ماژول های مختلف عملا اقیانوس تکنولوژی اوشن تک و کنترل را برای شما به ارمغان می آورد.

 

ویدئو معرفی اتوماسیون استخر هوشمند و جکوزی اوشن تک

  

 
 
معرفی اتوماسیون های اوشن تک در شبکه 3 سیما
 
 

کاتالوگ اتوماسیون هوشمند استخر و جکوزی اوشن تک:

 

برای دانلود کاتالوگ بر روی آیکن   کلیک کنید.  

 

 

جدول تمایز استخر هوشمند پدیده استخر با دیگر هوشمندسازی ها در زمینه استخرو جکوزی

 

 


سوالات متداول:


- مزیت های اتوماسیون استخر هوشمند و جکوزی اوشن تک چیست؟
- استخر هوشمند چیست؟
- مزایای استخرهای هوشمند چیست؟
- استخر هوشمند چگونه کار می کند؟
- امکانات و قابلیت های سیستم هوشمند برای استخرها چیست؟

 

 

مزیت های اتوماسیون هوشمند استخر هوشمند و جکوزی اوشن تک:

- نمایش و کنترل از طریق اپلیکیشن
- اتصال به اینترنت و کنترل از هر نقطه از دنیا
- کنترل دمای آب استخر
- کنترل پمپ تصفیه با تایمر
- کنترل پمپ نازل جکوزی اتصال به ریموت کنترل بدون سیم
- کنترل دمای هوای سالن استخر سرپوشیده
- کنترل رطوبت هوای سالن استخر سرپوشیده
- کنترل روشنایی
- کنترل رنگ چراغها و مجهز به رقص نور با موزیک
- تنظیم سطح آب استخر و مخزن سرریز
- نمایش و تنظیم اتوماتیک PH و کلر
- تنظیم دور پمپ ها
- نمایش و کنترل دمای آب گرم مصرفی، گرمایش کفی، چیلر، بویلر و …

 

 

ویدئوهای معرفی اتوماسیون هوشمند استخر و جکوزی اوشن تک:

 
 
 فیلم معرفی استخر هوشمند (اتوماسیون هوشمند استخر و جکوزی پدیده استخر)
 
 
 فیلم معرفی استخر هوشمند (اتوماسیون هوشمند استخر و جکوزی پدیده استخر)
 
 
 
 فیلم معرفی هوشمندسازی استخر (اتوماسیون هوشمند استخر و جکوزی پدیده استخر)
 
 
 
 فیلم معرفی نرم افزار استخر هوشمند (اتوماسیون هوشمند استخر و جکوزی پدیده استخر)
 
 
 
 فیلم معرفی نرم افزار استخر (اتوماسیون هوشمند استخر و جکوزی پدیده استخر)
 
 
 فیلم معرفی استخر هوشمند (اتوماسیون هوشمند استخر و جکوزی پدیده استخر)

  

 

امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و فناوری، استفاده نمودن از محصولات هوشمند در سراسر جهان رایج شده است. یکی از این محصولات استفاده نمودن از استخر هوشمند است. استفاده نمودن از نرم افزار استخر می تواند به نظافت، تامین و تصفیه آب، روشنایی، تنظیم دمای استخر و ... کمک بسیار زیادی کند. به همین دلیل است که اوشن تک با ارائه محصولات متنوع و فوق العاده هوشمند و به روز پدیده استخر تلاش می نماید تا نیازهای شما را برای هوشمندسازی استخر تامین نماید. اما شاید این سوال برای شما ایجاد شود که استخر هوشمند چیست و چه اهمیتی دارد که استخرها را هوشمند سازی نماییم. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با هر آنچه نیاز است در رابطه با نرم افزار اتوماسیون استخر هوشمند و اهمیت آن بدانید، به طور کامل آشنا کنیم.

 

استخر هوشمند

 

استخر هوشمند چیست؟

 

استخرهای هوشمند توسط نرم افزار استخر که با فناوری های نوین طراحی شده اند، مدیریت می شوند. بنابراین برای استفاده از استخر نیازی به تخلیه و پر کردن استخر به صورت سنتی نیست. همچنین با کمک محصولات به روز مانند سوپر نازل به راحتی می توانید کار تخلیه نمودن آب آلوده و پر کردن استخر را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. همچنین پکیج های تصفیه استخر می توانند به شما کمک نمایند تا در کمترین زمان و با رعایت کامل بهداشت آب استخر را تصفیه نموده و مجدد از آن استفاده نمایید. برای داشتن این شرایط کافی است نرم افزار استخر هوشمند را روی گوشی، تبلت و یا رایانه شخصی خود نصب نمایید و از راه دور تمامی شرایط استخر را کنترل کنید.

 

چرا استخر نیاز به کنترل دارد؟

 
 

تشریح اتوماسیون اوشن تک (استخر هوشمند) توسط سرکار خانم مهندس شفیق نیا

 

اجرای اتوماسیون اوشن تک توسط پدیده استخر

 

چرا استخرها نیاز به دستگاه اتوماسیون (استخر هوشمند) دارند؟

 

در اینجا سعی بر این داریم که تفاوت سیستم های سنتی و سیستم های نوین استخری را برای شما بازگو کنیم. شاید با خود بگویید که استخر هوشمند چه کاربردی دارد و چرا باید یک استخر هوشمند داشته باشیم و یا اینکه دستگاه اتوماسیون استخر چه معضلاتی را حل میکند؟

پدیده استخر تمامی این سوالات و ابهامات را پاسخ می دهد:

 

این روزها تکنولوژی به سمت هوشمندشدن می رود. همانطور که مشاهده میکنید، کار انسان در برخی موارد راحت تر شده است و توانسته است سیستم های هوشمند را جایگزین کارهای فیزیکی خود کند.

همانطور که خانه ها به سمت هوشمندشدن در حرکت هستند، توانسته ایم استخرها را نیز هوشمند کنیم. در این راستا، پدیده استخر توانسته است دستگاهی هوشمند به نام اتوماسیون اوشن تک را به بازار ارائه کند و در صدها پروژه خود آن را اجرا کند و کار کارفرمایان را راحت تر کند.

در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا یک استخر با داشتن اتوماسیون کارایی و بازدهی بالاتری دارد؟!

 

چرا استخرهای هوشمند را انتخاب کنیم یا به عبارتی چرا استخرها نیاز به اتوماسیون دارند؟

 

در همه استخرها، ما برای روشن کردن تجهیزات برقی نیاز به تابلو برق داریم. با وجود تابلو برق در استخرها، می توانیم مواردی مانند لامپ، فن یا پمپ ها را به وسیله on و off کردن در تابلوبرق روشن یا خاموش کنیم.

پس در استخرهایی که اتوماسیون ندارند، باید به صورت دستی و همراه با نیروی متخصص موارد این چنینی را پیش برد.

 

در اینجا به سوالی برمیخوریم که دانستن آن بسیار حائز اهمیت است:

 

بنظر شما اگر تابلوبرقی در استخر وجود نداشته باشد، کنترل تجهیزات به چه صورت خواهد بود؟ آیا می توان از وضعیت تجهیزات باخبر شد؟ میتوان اطلاع پیدا کرد که متریالی خراب نشده است؟ یا می توان اطلاع پیدا کرد که کدام قسمت از تجهیزات استخر از کار افتاده است؟

یا به طور مثال در صورتی که پمپ تخلیه در حال کار باشد چطور می توانیم از عدم کارکردن پمپ در صورت نبود آب، اطمینان حاصل کرد؟

اینها نگرانی هایی هستند که در روش سنتی وجود دارند که باعث ضررهای مالی و خسارت خواهد شد

در جواب به سوال بالا می توان گفت که خب در صورتی که این موارد از کار بیفتند و خراب شوند، از سمت متخصصان با مدت زمانی مشخص می شود. اما در صورتی که کارفرما اطلاع بدهد و یا کارفرما از خدمات نگهداری پدیده استخر استفاده کند.

در صورتی که برای استخر مشکلی پیش آمده باشد، افرادی که در آن شنا می کنند متوجه این موضوع خواهند شد و اعلام می کنند و تیم متخصص این مورد را حل می کند. یا اینکه اگر پروژه ای خدمات نگهداری را داشته باشد، تیم متخصص پدیده استخر ب هنگام نگهداری های هفتگی، تمامی این موارد را چک میکند و اگر موردی باشد حل می کند.

خب هر چه امکانات سنتی عمل شود، زمان بیشتری را از دست خواهیم داد. داشتن یک استخر هوشمند، زمان بررسی یک استخر را به صفر می رساند. در کل هوشمندسازی سیستم ها به این دلیل طراحی شده اند که زمان و هزینه های افراد را مدیریت کنند که هوشمندسازی استخر مثتثنی از این قضیه نیست و نخواهد بود.

 

یکی از روش ها استفاده از plc است:

 

به این صورت که در این روش، با انتخاب یک ماژول plc خاص، میتوان کنترل تجهیزات را به طور کامل انجام داد. در این روش اگر به امکانات بیشتری احتیاج داشته باشیم، مجبوریم که ماژول های بیشتری را به مجموعه استخر اضافه کنیم که این مورد باعث بالابردن هزینه تمام شده می باشد.

علاوه بر این، ماژول های plc در قرائت بعضی از سنسورهای مخصوص استخر با محدودیت فنی مواجه هستند و در این روش همواره به یک فرد متخصص یا حتی برنامه نویس یا حتی ویرایش اتوماسیون نیاز است.

با گذشت زمان و تولید سیستم های هوشمند ساختمان، کنترل تجهیزات به کمک این دستگاه ها ممکن شد. اما نکته این جا است که این دستگاه ها برای کنترل تجهیزات ساختمانی طراحی شده اند و در محیط استخر به علت وجود دما و رطوبت بالا قابل استفاده نیستند.

علاوه بر این سیستم های هوشمند، به طور تخصصی برای اجرای سناریوهای استخر طراحی نشده اند و دارای هزینه تمام شده بالایی هستند.

 

پس اگر تا اینجا بخواهیم مروری کلی بر گفته ها داشته باشیم:

 

سیستم های سنتی به دلیل عدم نظارت مناسب نیستند و سیستم های plc هزینه بالایی دارد، به متخصص نیاز دارد و در اندازه گیری برخی از سنسورهای استخر محدودیت دارند.

 

پدیده استخر چه راه حلی را ارائه داده است؟

 

استفاده از سیستم های هوشمند اوشن تک

 

پدیده استخر با سابقه ای 15 ساله در صنعت استخر و اسپا، اقدام به اتوماسیون های دانش محور اوشن تک کرده است.

این دستگاه استخر هوشمند در چند سری تولید و عرضه شده است:

سری C: برای استخرهای کوچک و روباز استفاده می شود.

سری B: برای استخرهای سرپوشیده و جکوزی ها استفاده می شود.

سری A: برای استخرهای بزرگ و مجموعه های آبی دارای ماژول های زیاد طراحی شده اند. که سری A به AN و AS تقسیم می شود که هر کدام به طور جدا کارایی مختص به خود را دارند.

 

مزایای استخرهای هوشمند چیست؟


 قابلیت کنترل استخر در صورت دسترسی به اینترنت در هر شهر و یا کشور
 امکان دسترسی و کنترل استخر با کمک اپلیکیشن
 برخوردار از قابلیت تنظیم دمای خودکار آب استخرهای هوشمند
 امکان تنظیم دما و رطوبت هوای سالن در استخرهای سرپوشیده
 برخورداری از مزیت روشنایی تحت کنترل با کمک کنتر
 قابلیت استفاده از نرم افزار استخر برای تغییر رنگ چراغ ها و ایجاد رقص نور به همراه موزیک
 امکان تصفیه آب و کنترل پمپ استخر با کمک تایمر
 قابلیت تنظیم میزان آب و مخزن سرریز استخرهای هوشمند
 امکان مشاهده و تنظیم کلر و PH آب
 قابلیت تنظیم میزان گرمایش، دمای آب گرم و ...
 امکان تنظیم نمودن پمپ آب و نازل جکوزی از راه دور و به صورت بی سیم

 

استخر هوشمند چگونه کار می کند؟


زمانی که برای راه اندازی نرم افزار استخر اقدام می نمایید، باید در ابتدا محصولات و سیستم های هوشمند را در استخر راه اندازی نمایید. سپس با کمک سیستم کنترل از راه دور استخر را مشاهده و کنترل نمایید. برای این کار کافی است به شبکه Wi-Fi وصل باشید و با کمک اپلیکیشن تمامی سیستم های نصب شده در استخر را کنترل و مدیریت نمایید. استخرهای آماده و پیش ساخته فایبرگلاس می توانند سرعت و دقت اجرای استخرهای هوشمند را افزایش دهند. از طرفی هنگام استفاده نمودن از این استخرها نیازی به استفاده از آب بند نیست. بنابراین می تواند از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد. به طور کلی با راه اندازی و کنترل استخر هوشمند از راه دور به شما این امکان را می دهد تا از شرایط زیر بهره مند شوید.
 امکان روشن نمودن پمپ از راه دور
 قابلیت لغو تایمر به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی
 امکان تغییر حالت سوپاپ های استخر
 هنگامی که اسپا غیرفعال شده باشد، می توان تنظیمات استخر را به حالت قبل بازگرداند.

 

 هوشمند سازی استخر


چرا باید استخر خانه ام را هوشمند کنم؟


از سوالات رایجی که ممکن است برای شما ایجاد شود، این است که چرا باید استخر خانه را هوشمند نمایید. داشتن استخر هوشمند و استفاده نمودن از نرم افزار استخر می تواند در افزایش رفاه زندگی نقش بسیار موثری داشته باشد. زیرا علاوه بر سهولت در تعمیر و نگهداری از استخر، به کاهش هزینه های آن نیز کمک بسیار زیادی می کند. اگر بخواهید پس از یک روز کاری سخت و پرمشغله با استفاده از استخر ریلکس کنید، می توانید استخر را پیش از رسیدن به خانه آماده نمایید. همچنین در طول سفر نیز می توانید با خاموش نمودن تایمر در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و پیش از رسیدن استخر را برای رفع خستگی آماده نمایید. همچنین با استفاده از پوشش های خودکار می توانید استخر را مخفی نموده و از فضای بیشتری در پارکینگ یا حیاط خانه خود استفاده نمایید. در مخفی اسکیمر اوشن تک  می تواند به ایجاد فضای چند منظوره کمک نماید. همچنین در حفظ نظافت استخر و کاهش آسیب دیدگی تجهیزات آن نقش بسیار موثری دارد.

 

امکانات و قابلیت های سیستم هوشمند برای استخرها:


 قابلیت استفاده از سیستم گند زدایی استخر به صورت هوشمند
 کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری استخرهای شنا
 امکان استفاده از سیستم نظافت هوشمند استخر
 صرفه جویی نمودن در وقت برای تعمیر و نظافت استخرهای هوشمند
 افزایش میزان امنیت استخر و ضد عفونی کردن اصولی و استاندارد آن
 قابلیت دسترسی و کنترل تمامی سیستم های هوشمند استخر از راه دور با کمک نرم افزار استخر
 امکان تغییر دمای آب استخر از راه دور
 استفاده نمودن از سنسور حساس به میزان آب
 امکان تصفیه آب استخر به صورت هوشمند و بدون نیاز به تخلیه مستقیم آب استخر
قیمت هوشمند سازی استخر
هزینه هوشمند سازی استخر کاملا وابسته به شرایط و عوامل مختلفی می باشد. بنابراین نمی توان قیمت دقیقی را برای هوشمند سازی استخر تعیین نمود. به طور کلی نرم افزار استخر و هزینه های مربوط به هوشمند سازی آن به چند سیستم وابسته است. این سیستم ها عبارتند از:
1. هوشمند سازی نمودن تصفیه آب استخر
2. هوشمند سازی نمودن گرمایش آب
3. هوشمند نمودن نورپردازی استخر
4. هوشمند سازی نظافت و فیلتر استخر

 

استفاده نمودن از نرم افزار استخر و هوشمند سازی آن می تواند به تصفیه استاندارد و مطمئن آب استخر نیز کمک نماید.

 

هوشمند سازی تصفیه آب استخر:


استفاده نمودن از نرم افزار استخر و هوشمند سازی آن می تواند به تصفیه استاندارد و مطمئن آب استخر نیز کمک نماید. به همین دلیل با کمک هوشمند سازی تصفیه می توان به افزایش ایمنی و حفظ سلامتی انسان ها نیز کمک کرد. زیرا اندازه گیری PH آب کار زمان بر و نسبتا سختی می باشد. در صورتی که با استفاده از این سیستم هوشمند به راحتی می توان سطح PH را به صورت دقیق اندازه گیری نمود و مقدار کلر مناسبی را به آب استخر اضافه کرد. نکته قابل توجه این است که برای اندازه گیری PH و مقدار مواد شیمیایی مورد نیاز آب تنها کافی است از نرم افزار استخر و به صورت کنترل از راه دور استفاده نمود.

 

هوشمند سازی گرمایش استخر:


نکته قابل توجه دیگری که در نرم افزار استخر هوشمند مورد توجه قرار گرفته است، هوشمند سازی گرمایش آن است. در صورتی که گردش آب در استخر به درستی انجام شود، آب در دمای مناسب و مطلوبی قرار خواهد گرفت. از طرفی امکان رشد باکتری و جلبک در آب وجود نخواهد داشت. به همین دلیل است که با استفاده از این سیستم به راحتی می توان دمای آب را در ساعات مختلف اندازه گیری و تنظیم نمود. همچنین پمپ های گرمایش آب به راحتی و از راه دور قابل کنترل می باشند.
هوشمند سازی نورپردازی استخر
یکی از مهم ترین دغدغه های استفاده از نرم افزار استخرهای هوشمند، پیشگیری از هدر رفتن انرژی است. یکی از هزینه های مهمی که متوجه استخر و جکوزی می باشد، تامین برق این محیط ها است. در صورتی که با هوشمند سازی نمودن نورپردازی این فضاها به راحتی می توان در مصرف برق صرفه جویی نمود. آیس بانک از جمله تجهیزاتی است که در استخرهای هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد و در صرفه جویی برق نقش بسیار موثری دارد. زیرا برای تهویه و نورپردازی استخر نیاز به برق زیادی می باشد. اما با استفاده از این محصول به راحتی می توان میزان برق مصرفی را کنترل نمود.
نظافت استخر هوشمند
نظافت استخر و تهویه مناسب آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل در استخرهای سنتی زمان و هزینه نسبتا زیادی برای تهویه و نظافت آب و فضای استخر در نظر گرفته می شود. اما خوشبختانه با هوشمند سازی و استفاده از نرم افزار استخر هوشمند به راحتی می توان از راه دور نظافت و تمیزی استخر را مورد بررسی و کنترل قرار داد. با کمک این سیستم می توان آب را با فشار زیاد از لوله های نازل کف استخر خارج نمود. که این موضوع موجب تخلیه آلودگی ها از طریق مخزن استخر می شود. همچنین این سیستم کمک می نماید تا مواد شیمیایی برای نظافت استخر به صورت یکنواخت پخش شده و تمامی استخر به صورت یکسان نظافت شود. مهم ترین نکته این است که تمامی این کارها به راحتی و از راه دور قابل اعمال می باشند.

 

امکانات نرم افزار اتوماسیون:


به طور کلی استفاده نمودن از اتوماسیون اوشن تک می تواند به شما کمک نماید تا به راحتی بتوانید استخر خود را هوشمند سازی نمایید. نکته قابل توجه در رابطه با این نرم افزار استخر هوشمند، هزینه های معقول و منصفانه در کنار کیفیت بالای محصولات است. استفاده نمودن از اتوماسیون استخر به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و از راه دور تمامی شرایط استخر را مدیریت نمایید. کنترل دما، کنترل تصفیه، نظافت، رطوبت، روشنایی، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری از استخر و ... همگی از ویژگی های استفاده نمودن از این نرم افزار استخر است.

 

بهترین استفاده از نرم افزار استخر هوشمند که توسط پدیده استخر تولید شده است.

 

توضیح جامع اتوماسیون اوشن تک (استخر هوشمند):

 

نمونه پروژه هایی که اتوماسیون هوشمند اوشن تک در آنها به کار رفته است:

 

اجرای اتوماسیون هوشمند استخر توسط نماینده پدیده استخر
 
 
 
 
 
 
 
 
 

راه های ارتباطی با پدیده استخر:

چگونه استخر خود را هوشمند کنیم؟

 

 

 

با دیگر محصولات دانش محور اوشن تک آشنا شوید: 

 

فیلم معرفی دیگر محصولات دانش محور اوشن تک

 

 

دیگر محصولات را در لینک زیر مشاهده بفرمایید: 

محصولات دانش محور اوشن تک